А.говорите з жахом: «Залиш! Не чіпай цей молоток! Це чоловіча справа!

В. говорите спокійно, доброзичливо: «О! Я бачу, ти хочеш забити цей цвях. Подивись, молоток слід тримати ось так, а цвях- так»

А. Говорите зі стурбованістю у голосі: «Почни, нарешті вчити цей вірш. Ти ж знаєш, що ти слабша у навчанні і потребуєш більше часу на підготовку»

В. Скажіть із радістю у голосі: «А пам’ятаєш, як у минулому році ти боялася того довгого вірша Т.Шевченка, але ж вивчила на таку гарну оцінку. Вивчиш і зараз»

А.Кричите: «Перестань його бити. Ти поводишся, як бандит! Що з тебе виросте?»

В. Зловіть дитину за руку і скажіть рішучим тоном: «Мені не подобається, що ти його б’єш! Битися не можна! Скажи брату словами, чого ти хочеш.

А.Говорите жалісливим тоном: « Синочку, чому ти такий лінивий! Якби ти не був таким, то міг би добре вчитися. Я справді не знаю, в кого ти такий вдався?2

В. Говорите рішуче, але доброзичливим тоном: «Синочку, ти досить розумний та здібний, щоб осягнути це. Я чекаю рішучих змін у школі.»

У наших руках – найбільша з цінностей світу – Людина. Ми творимо Людину , як скульптор творить свою статую з безформенного шматка мармуру: десь в глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які належить добути, очистити від усього зайвого. В.О.Сухомлинський

Нема в світі більш гуманних професій , ніж фах лікаря і педагога. До останньої хвилини бореться лікар за життя людини, ніколи він не дасть відчути хворому , що його стан здоров’я поганий чи навіть безнадійний. Це азбучна істина лікарської етики. Ми, вчителі, повинні розвивати, поглиблювати в своїх колективах нашу педагогічну етику, стверджувати гуманне начало у вихованні як найважливішу рису педагогічної культури кожного вчителя. В.О.Сухомлинський

Без особистості педагога – авторитетної, незламної, непохитної в очах вихованців - ідеал перетворюється на покинутий прапор, що лежить мертвим шматком тканини. Корінь багатьох бід виховання саме й криється на тому, що часто вихованця закликають іти за прапором в той час, як цей прапор ніхто не несе. Бути прапороносцем ідеалу, нести на своєму прапорі вогонь ідеального – ось у чому секрети педагогічного авторитету. В.О. Сухомлинський .

Проблема учня 5 класу «Коли я навчався в початковій школі, я був хорошим учнем: мав досягнення тільки високого і достатнього рівнів. Мені подобалася вчителька. Учителька Тамара Петрівна завжди допомагала мені, якщо я чогось не розумів. Тепер навчаюся у 5 класі. Предметів дуже багато і я нічого не встигаю вчити. Іноді не розумію, про що говорить учитель. І тепер не знаю, що мені робити. До школи ходити не хочеться.» Що мені робить?

Проблема одного з батьків учениці 5 класу. «Моя дочка навчається у 5 класі. Ми всією сім’єю не можемо відрегулювати наш життєвий режим, донька нічого не встигає робити, дуже втомлюється , стала дратівливою. Завдання дуже великі , ми самі нічого не розуміємо і не завжди можемо дати пораду дитині. Весь час після шостої вечора ми присвячуємо доньці, але проблема зостається. Що нам робить?

Проблема молодого класного керівника 5 класу. « Мені дуже складно налагодити стосунки з учнями 5 класу. Вони практично не слухають мене, постійно спілкуються з учителькою Тамарою Петрівною. І вона дуже часто заходить до нас у клас. Що мені робити?»

· Що найбільше запам’яталося , сподобалося?

· Чи потрібні, на Ваш погляд, подібні заняття?

· Над чим , на Ваш погляд, потрібно попрацювати?

· Як Ви збираєтеся використовувати те, чого навчилися сьогодні?

Кiлькiсть переглядiв: 557

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Травень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031